COMICDOM JOURNAL #5
— H πολύκροτη δίκη ανάμεσα στη Marvel και τους κληρονόμους του Jack Kirby, δικαιώνει την εταιρία. — O συν-δημιουργός του Asterix, Albert Uderzo, ανακοινώνει τον διάδοχό του. — O Alan Moore μιλάει για τα digital comics. (+ 9 ακόμη συνεντεύξεις) — Previews: Όλα τα #1 τoυ δεκαπενθημέρου — Φωτογραφίες από τη νέα ταινία JUDGE DREDD. — Περισσότερες από 1100 φωτογραφίες από το φετινό San Diego Comic-Con.
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα highlights ειδήσεων, συνεντεύξεων, previews και fun stuff, που σας περιμένουν στo COMΙCDOM JOURNAL, την πιο πλήρη ανασκόπηση της εβδομάδας που πέρασε!
NEWS
— Μία από τις πλέον πολύκροτες δικαστικές διαμάχες στη σύγχρονη ιστορία των comics έφτασε στο τέλος της, καθώς δικαστήριο στη Νέα Υόρκη αποφάσισε ότι οι κληρονόμοι Jack Kirby δεν δικαιούνται μερίδιο από τα copyrights των χαρακτήρων τους οποίους ο Kirby συν-δημιούργησε για τη Marvel τη δεκαετία του 1960. Η απόφαση βασίστηκε στo ότι η δημιουργία των χαρακτήρων έγινε κατά παραγγελία, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από το ότι ο Kirby αμειβόταν με τη σελίδα.
— Άλλο ένα San Diego Comic-Con έφτασε στο τέλος του και όπως αναμενόταν σχεδόν όλες οι ειδήσεις από τον κόσμο των comics περνούσαν μέσα από αυτό. Αν χάσατε τις ημερήσιες ανασκοπήσεις μας, μπορείτε να διαβάσετε συγκεντρωμένα το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο μέρος του αφιερώματός μας κι αν σας ενδιαφέρει η άποψη των συντακτών του Newsarama για τις 10 σημαντικότερες ανακοινώσεις της φετινής διοργάνωσης, να συνεχίσετε εδώ.
— Όπως ανακοίνωσε ο συν-δημιουργός του Asterix, Albert Uderzo, ο επόμενος, τρίτος κατά σειρά, συγγραφέας του δημοφιλούς γαλλικού comic θα είναι ο Jean-Yves Ferri. Υπενθυμίζουμε ότι ο Uderzo είχε διαδεχθεί στο σενάριο, τον συγγραφέα και συν-δημιουργό του Asterix, René Goscinny, όταν ο τελευταίος απεβίωσε. Το σχέδιο των νέων ιστοριών που θα γράφει ο Ferri, ανέλαβε ο συνεργάτης του Uderzo, Frederic Mebarki.
— Δυστυχώς, το Xeric Award ολοκληρώνει τον κύκλο του, το 2012. Ο Peter Laird (που το 1984 εξέδωσε μόνος το comic του TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES) έδινε από το 1992 και κάθε χρόνο, βραβείο σε δύο δημιουργούς, χρηματοδοτώντας την έκδοση των comics τους. Αρκεί να σκεφτεί κανείς τους Adrian Tomine, Jessica Abel, και Farel Dalrymple, που υπήρξαν παραλήπτες του Xeric Award, για να καταλάβει κανείς πόσο θα λείψει αυτός ο θεσμός.
— Εντυπωσιακά καλές οι εισπρακτικές επιδόσεις της ταινίας CAPTAIN AMERICA: THE FIRST AVENGER καθώς το πρώτο σαββατοκύριακο της εξόδου της στις αίθουσες βρέθηκε στην πρώτη θέση του box office με $65.8 εκατομμύρια, γεγονός που την καθιστά την μέχρι στιγμής πιο επιτυχημένη υπερηρωική ταινία της χρονιάς, με την ταινία THOR να ακολουθεί σε απόσταση “αναπνοής” με $65.7 εκατομμύρια και τρίτο το X-MEN: FIRST CLASS με $55.1 εκατομμύρια.
— Προφανώς με την αρχή ότι “το νόμιμο είναι και ηθικό”, η Marvel ξαναχτυπά με το πρόγραμμα “Comics for Comics”, στο οποίο -την πρώτη φορά- πρόσφεραν στους retailers ένα τεύχος με variant εξώφυλλο, για έναν αριθμό εξωφύλλων από το event της DC, Blackest Night. Αυτή τη φορά προσφέρουν ένα variant του FEAR ITSELF #6 για 50 εξώφυλλα από το event FLASHPOINT της DC. Σύμφωνα με τη Marvel, την προηγούμενη φορά επιστράφησαν 10.000 εξώφυλλα.
INTERVIEWS
— Jason Aaron (THE INCREDIBLE HULK) @comicbookresources
“I want this to be a fast-moving, fun book — it’s not going to be a slow, plodding book with huge, over-arching plotlines,” the writer explained. “Things will move quickly. Arcs will be shorter, but elements will carry over from arc to arc. The situation between Banner and Hulk is not one that’s going to be wrapped up in three or four issues. It’s a problem that will persist for quite a while.”
— Michael Green & Mike Johnson (SUPERGIRL) @newsarama
“She’s a Kryptonian teenager who has had her entire world taken away. All her friends and family are gone, and she’s suddenly on this planet called Earth, with backwards technology and people who don’t behave as well as the people on her home planet. It’s like taking a teenage girl from today, who’s locked into modern technology and social media and everything, and throwing her back into the Middle Ages.”
— Jonathan Hickman (FEEL BETTER NOW) @comicbookresources
“”One, I’m not trying to please anyone but myself, which is both good and bad. It’s good in that it makes things easier, it’s bad in that they’re not filtered through solid editors. Finally, I’m writing for myself, so I would never put something in the script that I can’t, or don’t like to, draw.”
— Joe Johnston (CAPTAIN AMERICA: THE FIRST AVENGER) @comicbookresources
” Τhe most American thing about [the movie] is the title. The idea of who this guy is, you could translate that into any nationality, any culture. He’s the guy who just wants to do the right thing.”
— Michael Kupperman @comicdom.gr
“Despite having some enchanted associations, I still very much feel I’m an outsider, and I need very much to prove myself every day. This is one of the simplest rules of life – creativity is at it’s strongest when it comes from necessity.
I sincerely hope that at some point in the future I will be more successful and then I will not be as funny. That’s how it works…”
— Erik Larsen @comicdom.gr
“It doesn’t seem like there are six artists who could pull that off or who have the stones to do it. At that point we were getting next to nothing to do the work–it was all back end–and talking to a lot of artists now–they want a guarantee–and a big advance. They don’t have faith in their own abilities. Guys come over all the time but generally they’re individuals. They don’t take the leap at once and that was the beauty of Image.”
— Scott Lobdell (TEEN TITANS) @newsarama
“My first draft of Teen Titans read as if it were Teen Titans #101 — maybe a brief few months after [J.T. Krul]’s run which was ending with issue 100. People were very excited and supportive of it, but soon it was decided I didn’t go far enough: they wanted this book to feel like an issue one, not a continuation of a series cancelled by low sales. They wanted readers who were picking up Teen Titans #1 to feel like they were picking up the first issue of a new series… and so that is what Brett and I delivered. …I wanted to look at the idea of the Teen Titans if they were being formed right here and now. What would bring them together, and why would they stay together?”
— Alan Moore @theguardian
“The way the comics companies I believe are producing online comics is that they are old comics uploaded online and made available. That I don’t think is the way to do it, because comics storytelling is entirely predicated upon the print technologies of the late 1930s. … I was always trying to find what the medium was capable of and to push it as far as possible. Like I said I’ve been having some thoughts about this. People shouldn’t be too surprised if they were to hear something about me working in this kind of area.”
— Dennis O’Neil (DC RETROACTIVE) @comicbookresources
“The truth is that everything has to evolve or it dies. That’s the trick that Julie Schwartz taught us. You keep the essence of the character intact. Flash is the fastest guy in the world. Green Lantern has this magic/scientific ring. Batman is obsessed because of a childhood tragedy. But you have to let everything else change to reflect what’s outside your window, or the stuff becomes dated and it has nothing to say to contemporary readers.”
— Steve Rude @popgunchaos
““I specifically sought out DC, for two reasons. One, they would pay a subsistent page rate, and Two; they seemed like the friendliest of the two big companies. Regarding my feelings about Marvel, whose thinking seems even more corporate and elitist than DC, the beginnings of the dark, reality- based ethic which I find so unpleasant these days, seems mostly due to them and the start of the Quesada regime. Though I’ve had two recent offers to work on Marvel projects, they were politely declined.”
PREVIEWS
Aspen: — FATHOM Vol.4 #1 (Scott Lobdell – Alex Konat)
DC: —DC RETROACTIVE: BATMAN – THE ’70S #1 (Len Wein – Tom Mandrake) — DC RETROACTIVE: THE FLASH – THE ’70S #1 (Cary Bates – Benito Gallego & Sal Buscema) — DC RETROACTIVE: GREEN LANTERN – THE ’70S (Dennis O’Neil – Mike Grell, Neal Adams) — DC RETROACTIVE: JUSTICE LEAGUE OF AMERICA – THE ’70S (Cary Bates, Elliot S. Maggin – Gordon Purcell, Jose Marzan Jr., Andy Smith & more) — DC RETROACTIVE: SUPERMAN – THE ’70S (Martin Pasko, Cary Bates – Eduardo Barreto, Christian Duce, Curt Swan) — DC RETROACTIVE: WONDER WOMAN – THE ’70S #1 (Dennis O’Neil – J. Bone) — JUSTICE LEAGUE #1 (Geoff Johns – Jim Lee)
Dynamite: — THE BOYS: BUTCHER, BAKER, CANDLESTICKMAKER #1 (Garth Ennis – Darick Robertson)
Image: — AVENGELYNE #1 (Rob Liefeld & Mark Poulton -Owen Gieni) —BOMB QUEEN: ALL GIRL SPECIAL #1 (Jimmie Robinson) —TURF HC (Jonathan Ross – Tommy Lee Edwards) — TWISTED SAVAGE DRAGON FUNNIES TPB (Erik Larsen & Various) THE VAULT #1 (Sam Sarkar- Garrie Gastonny)
Marvel: — FEAR ITSELF: HULK VS. DRACULA #1 (Victor Gischler – Ryan Stegman) — FEAR ITSELF: THE WORTHY #1 (Greg Pak, Christos Gage, Jen Van Meter & more… – Lee Weeks, Elia Bonetti, Clayton Henry & more…) — MYSTIC #1(G. Willow Wilson – David Lopez, Alvaro Lopez) — THE PUNISHER #1 (Greg Rucka – Marco Checchetto)
Oni Press: — ONE SOUL (Ray Fawkes)
FUN STUFF
— Οι υπερήρωες δεν παραιτούνται ποτέ, εκτός από τις περιπτώσεις που παραιτούνται. Το Newsarama συγκέντρωσε τα πιο χαρακτηριστικά εξώφυλλα του είδους.
— To περιοδικό EMPIRE έχει φωτογραφίες από τη νέα ταινία JUDGE DREDD.
— Τα storyboards από τον πιλότο της “αδικοχαμένης” τηλεοπτικής σειράς, WONDER WOMAN είναι όμορφα,ενώ δυστυχώς κάποια αποσπάσματα από υλικό που γυρίστηκε και ήταν από αξιοπρεπή ως πολύ καλά, τα απέσυραν σε μερικά εικοσιτετράωρα…
— Junk Info: Mέσα σε μία δεκαετία, το όνομα Logan έγινε τόσο δημοφιλές ώστε από τη θέση 158 που βρίσκονταν το 2000, να το συναντάμε σήμερα ως το 28ο πιο προσφιλές όνομα στους Βρετανούς γονείς! Σίγουρα οι ταινίες X-Men θα έπαιξαν το ρόλο τους…
— 1143 φωτογραφίες cosplay από το φετινό San Diego Comic-Con, σας περιμένουν στο Comic Vine!
That’s all folks! Η στήλη μπαίνει σε θερινό mode, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι επισήμως επιστρέφουμε τον Σεπτέμβρη, αλλά ανεπισήμως αναμένετε ένα installment μέσα στον Αύγουστο, όταν και εφόσον μαζευτεί αρκετό υλικό. Καλές διακοπές!