Μια Βραδιά Στην Όπερα
Συνεπής στον ιερό σκοπό μου να μπολιάσω με ισχυρά αποθέματα υψηλής κουλτούρας αυτό το site, σήμερα θα σας μιλήσω για την όπερα.
Και όχι για όποια κι όποια όπερα. Για το πρώτο έργο του Harvey Pekar (AMERICAN SPLENDOR), το LEAVE ME ALONE, το οποίο, σύμφωνα με το δημιουργό του, είναι μια ελεύθερη Jazz Όπερα. Ο ίδιος ο Pekar έχει γράψει το λιμπρέτο (ξέρετε, τα λόγια της όπερας) και πρωταγωνιστεί, μαζί με τον Dan Plonsey, ο οποίος υπογράφει και τη μουσική. Σε ρόλο guest star εμφανίζεται και ο Robert Crumb – ή, για να είμαι πιο ακριβής, η φωνή, μέσω τηλεφώνου, του Robert Crumb.
Απ’ ότι κατάλαβα, πάντως, οι δύο πρωταγωνιστές θα έχουν και… stunt doubles, στις σκηνές που απαιτούνται ιδιαίτερες φωνητικές ικανότητες. Τους πρωταγωνιστές θα πλαισιώνουν, επίσης, έξι μουσικοί στην ορχήστρα.
To LEAVE ME ALONE δε φαίνεται να έχει κάποια ιδιαίτερη υπόθεση, καθώς θα αποτελείται από αρκετά κομμάτια αυτοσχεδιασμού, γεγονότα από τη ζωή του Pekar και την 20λεπτη τηλεφωνική συνομιλία με τον Crumb που ανέφερα προηγουμένως.
Θέμα της συνομιλίας; Ποιά είναι η καλύτερη μουσική και αν ο Crumb έχει δίκιο στην άποψή του για το ότι δεν έχει γραφτεί τίποτε καλό, μετά το 1933. Σύμφωνα, πάντως, με τον Pekar, η όπερα αποτελεί, στην ουσία, ένα βήμα για τον ίδιο να εκφράσει τα συναισθήματά του, σχετικά με την περιφρόνηση της κοινωνίας για την πειραματική τέχνη και, ειδικότερα, τη jazz.
Τρέχα γύρευε, δηλαδή. Το LEAVE ME ALONE κάνει την πρεμιέρα του στις 31 Ιανουαρίου, λίγο έξω από το Cleveland. Οι fans του Pekar, όμως, που δε θα μπορέσουν να παραβρεθούν στο μακρινό Ohio, μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν, σε live streaming, την πρεμιέρα, στο επίσημο site του έργου.
Στο CBR, τέλος, μπορείτε να διαβάσετε τι λέει ο ίδιος ο Pekar για την όπερά του, αλλά και να ακούσετε το 20λεπτο τηλεφώνημα προς τον Crumb.
About Θωμάς Παπαδημητρόπουλος
Όταν γεννήθηκε ο Θωμάς Παπαδημητρόπουλος, οι γιατροί αναγκάστηκαν να τον τραβήξουν με βεντούζα, η οποία του άφησε σημάδι. Είναι καλά τώρα. Ως δημοσιογράφος, έχει γράψει για ένα σωρό πράγματα (από μοτοσικλέτες και μουσική μέχρι γκαραζόπορτες και body building), αλλά τώρα γράφει και για comics και το απολαμβάνει όσο τίποτα άλλο. Η καθημερινότητά του περιλαμβάνει πολλές ώρες πάλης με το πληκτρολόγιο και άλλα - περισσότερο ή λιγότερο - ενδιαφέροντα πράγματα. Καλά είναι, δεν έχει παράπονο. Και να είχε, όμως, ποιος θα καθόταν να τον ακούσει; View all posts by Θωμάς Παπαδημητρόπουλος
Related Posts
Top 100 Comics Of The 70s: 50-41
-
Posted by
Comicdom
- 0 comments
Η πολυπολιτισμικότητα στην οποία σας είχαμε συνηθίσει έως τώρα πάει περίπατο σε αυτή τη δεκάδα, η οποία είναι αμιγώς αμερικανική! Το σκορ, όμως, ανάμεσα σε Marvel και DC είναι 5-4, που σημαίνει πως έχουμε και άλλον publisher! Ποιός να είναι άραγε…
Top 20 Writer/Artists Part 2
-
Posted by
Comicdom
- 2 comments
Το δεύτερο και τελευταίο μέρος της αντίστροφης μέτρησης των κορυφαίων δημιουργών που ξεχωρίζουν και για τις συγγραφικές αλλά και τις σχεδιαστικές τους ικανότητες! Ποιός να είναι στην κορυφή;
Top 100 Comics Of The 10s: 70-61
-
Posted by
Comicdom
- 0 comments
Ανεβαίνοντας ακόμη περισσότερο προς την κορυφή της λίστας με τα 100 κορυφαία comics της δεκαετίας που φεύγει, συναντάμε υπερήρωες της DC (αλλά όχι της Marvel), αυτοβιογραφικά comics, δυστοπικά sci-fi για όλα τα γούστα, αλλά και τη δουλειά ενός Έλληνα σχεδιαστή.
Censorship & Comics
-
Posted by
Αντώνης Αντωνιάδης
- 0 comments
Με αφορμή την ακύρωση της σειράς SECOND COMING της Vertigo, ο Αντώνης Αντωνιάδης εξετάζει την μακρά σχέση των comics με τη λογοκρισία, από το SEDUCTION OF THE INNOCENT του 1954 έως σήμερα.
Comicdom Files: The Quitter
-
Posted by
Αντώνης Αντωνιάδης
- 0 comments
Το THE QUITTER, είναι μια κατάθεση ψυχής, από αυτές εξάλλου που ο συγγραφέας μας έχει συνηθίσει, που αγγίζει οποιονδήποτε έχει κάποια στιγμή στη ζωή του αισθανθεί ότι δεν ξέρει πού πάει ή ότι δεν θα καταφέρει τίποτα.
Previews Picks February 2018 (Diamond Comic Distributors)
-
Posted by
Comicdom
- 0 comments
Θέλετε να μάθετε ποια είναι τα πιο ενδιαφέροντα comics που θα κυκλοφορήσουν τον ερχόμενο Απρίλη; Διαβάστε προσεκτικά τις επιλογές του Δημήτρη Σακαρίδη και του Αριστείδη Κώτση, για να είστε προετοιμασμένοι!
Top 100 DC Comics 60-51 (Comicdom.gr Top 100)
-
Posted by
Comicdom
- 0 comments
Σε αυτή τη δεκάδα έχουμε το μόνο αυτοβιογραφικό comic του Top 100, ένα νέο Flash, την απόλυτη επεξήγηση για το DC Multiverse και το κατά ομολογία καλύτερο origin του Μan Of Steel. Και βρισκόμαστε ακόμη στα μισά!
Comicdom Files: The Book Of Genesis Illustrated By Robert Crumb
-
Posted by
Αντώνης Σουβατζής
- 0 comments
Μια σπουδαία δουλειά από ένα σπουδαίο δημιουργό. Ένα βιβλίο που μπορεί αγγίξει πολλούς (πιστούς και μη). Ένα βιβλίο που αν και δύσκολο στην ανάγνωση, τελικά ανταμείβει αυτόν που θα επιμείνει.
Top 100 Film & TV Adaptations: 20-11
-
Posted by
Comicdom
- 0 comments
Ένα βήμα πριν την κορυφαία δεκάδα, ζούμε τις πρώτες στιγμές του κινηματογραφικού Marvel Universe, θυμόμαστε ξανά τον μακαρίτη Harvey Pekar και μαθαίνουμε γιατί οι μεταλλαγμένοι απαρνιούνται τις πολύχρωμες στολές τους.
TOP 50 WRITERS: 20-11
-
Posted by
Comicdom
- 8 comments
Λίγο πριν μπούμε στην πρώτη δεκάδα (και τα πράγματα σοβαρέψουν επικίνδυνα), ας ρίξουμε μια ματιά στους writers που κατέλαβαν τις θέσεις από το 20 έως το 11, μεταξύ των οποίων υπάρχουν βετεράνοι του mainstream, ζωντανοί θρύλοι του alternative, ο συγγραφέας του κορυφαίου (κατ’ εμάς) comic της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά και ο γεροπαράξενος που έμαθε σε όλους τι σημαίνει “αυτοβιογραφικά comics”.
TOP 50 ARTISTS: 40-31
-
Posted by
Comicdom
- 3 comments
Η λίστα με τους 50 κορυφαίους comic book artists όλων των εποχών, συνεχίζεται με τις θέσεις 40-31, στις οποίες οι writer/artists έχουν την τιμητική τους. Εδώ θα συναντήσουμε καλλιτέχνες από το αμερικανικό mainstream, το underground, το ground-level alternative, και τα ευρωπαϊκά comics. Δυστυχώς (και εντελώς συμπτωματικά) οι τρεις δημιουργοί που ανοίγουν τη δεκάδα δεν βρίσκονται πια ανάμεσά μας…
TOP 50 WRITERS: 50-41
-
Posted by
Comicdom
- 4 comments
Η αντίστροφη μέτρηση, μέχρι την κορυφή της λίστας με τους κορυφαίους συγγραφείς comics όλων των εποχών, ξεκινάει εδώ! Στις θέσεις 50-41, οι δημιουργοί από τις ΗΠΑ έχουν οριακό προβάδισμα (6-4) έναντι των υπολοίπων, ενώ το diversity όσον αφορά στο ύφος και τις θεματολογίες του έργου των ανθρώπων που απαρτίζουν τη δεκάδα, είναι εντυπωσιακό, με τα παιδικά comics να συνυπάρχουν με το “adults only” underground.