ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ Στους Κινηματογράφους Από 30/12

H νέα ταινία ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ, βασισμένη στο δημοφιλές comic των Morris & Goscinny, έρχεται στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 30 Δεκεμβρίου από την Audio Visual. Περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά και συνεντεύξεις των συντελεστών, μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο Τύπου που ακολουθεί:

ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ


Ημερομηνία Εξόδου: 30 / 12 / 2010
Είδος: ΚΩΜΙΚΗ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Σκηνοθεσία: ΤΖΕΪΜΣ ΧΙΟΥΘ
Σενάριο: ΣΟΝΙΑ ΣΙΛΙΤΟ, ΤΖΕΪΜΣ ΧΙΟΥΘ & ΖΑΝ ΝΤΙΖΑΡΝΤΕΝ βασισμένο στην ιστορία κόμιξ «Οι Περιπέτειες του Λούκυ Λουκ» των ΜΟΡΙΣ & ΓΚΟΣΙΝΙ
Παραγωγή: ΙΒ ΜΑΡΜΙΟΝ, ΣΑΪΝΤ ΜΠΕΝ ΣΑΪΝΤ
Πρωταγωνιστούν: ΖΑΝ ΝΤΙΖΑΡΝΤΕΝ, ΜΙΚΑΕΛ ΓΙΟΥΝ, ΣΙΛΒΙ ΤΕΣΤΙ, ΝΤΑΝΙΕΛ ΠΡΕΒΟΣΤ, ΑΛΕΞΑΝΤΡΑ ΛΑΜΙ, ΜΕΛΒΙΛ ΠΟΥΠΟ, ΑΝΤΡΕ ΟΥΜΑΝΣΚΙ, ΖΑΝ-ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΜΠΑΛΜΕ
Διανομή: AUDIO VISUAL ENTERPRISES S.A.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ
Ο άνθρωπος που πυροβολεί πιο γρήγορα κι από τη σκιά του καταφθάνει στη μεγάλη οθόνη! Ο ένας και μοναδικός Λούκυ Λουκ (Ζαν Ντιζαρντέν), πάντα με τη συνοδεία του πιστού τετράποδου συντρόφου του, Ντόλι, θα επιστρέψει στην πόλη των παιδικών του χρόνων, όπου θα συναντήσει τον Μπίλι Δε Κιντ (Μικαέλ Γιουν), την Καλάμιτι Τζέιν (Σιλβί Τεστί), τον Πατ Πόκερ (Ντανιέλ Πρεβόστ), τον Τζέσι Τζέιμς (Μελβίλ Πουπό) και τη Μπελ (Αλεξαντρά Λαμί). Μία απίστευτη κωμωδία γουέστερν – φόρος τιμής στην αριστουργηματική ομώνυμη σειρά κόμιξ των Μορίς και Γκοσινί.

Η ΤΑΙΝΙΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΤΖΕΪΜΣ ΧΙΟΥΘ

Πώς βρεθήκατε να σκηνοθετείτε αυτήν την ταινία;
Συνήθως μου παίρνει ένα εξάμηνο μέχρι να πω το ναι για μια ταινία. Αυτή τη φορά όμως, όταν ο παραγωγός Ιβ Μαρμιόν μου έκανε την πρόταση για μια μεταφορά του Λούκυ Λουκ, του απάντησα αυθόρμητα «Φυσικά και να την κάνουμε! Θα πρωταγωνιστεί ο Ζαν Ντιζαρντέν και θα τη γυρίσουμε στην Αργεντινή». Μόλις τελείωσε το ραντεβού μας, προβληματίστηκα πραγματικά: “Πώς αποφάσισα να συμφωνήσω τόσο άμεσα;”, σκέφτηκα. Και τότε συνειδητοποίησα ότι τα κόμιξ του Λούκυ Λουκ ήταν πάντα τα αγαπημένα μου, ότι μεγάλωσα στην κυριολεξία μαζί τους. Επίσης ο Ζαν Ντιζαρντέν αντιπροσωπεύει την προσωπική μου εικόνα για τον Λούκυ Λουκ. Όσο για την Αργεντινή, για μένα περιλαμβάνει αυτή τη ρομαντική εικόνα της Αμερικής, το ιδανικό περιβάλλον όπου ο Λούκυ Λουκ θα μπορούσε να περιφέρεται ως μια ρομαντική, μόνη φιγούρα κόντρα στο ηλιοβασίλεμα. Τα είχα βρει όλα με τη μία, ήταν σα να με περίμεναν.

Πάντα οι ταινίες σας θύμιζαν κόμιξ. Μοιάζει επομένως φυσικό που καταλήξατε να κάνετε τη μεταφορά μιας ιστορίας κόμιξ για τη μεγάλη οθόνη.
Γενικά μου αρέσουν πολύ τα κόμιξ. Όπως και μου αρέσει να συγκινούνται οι θεατές όταν βλέπουν μια ταινία μου. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις αισθάνομαι σαν το Μάγο του Οζ, που κινεί τα νήματα. Όταν προσπαθείς να μεταφέρεις ένα κόμικ αυτούσιο στον κινηματογράφο έχεις 150% πιθανότητες το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο από το πρωτότυπο. Μεταφέρω σημαίνει βρίσκω την ψυχή του πρωτότυπου έργου και την τοποθετώ σε έναν άλλο κόσμο. Στην περίπτωση του Λούκυ Λουκ, το πρώτο βήμα ήταν να τον κάνουμε αληθινό, να μεταμορφωθεί από σκίτσο-ήρωας σε άνθρωπο. Όπως άλλωστε και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες, που ξαφνικά αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, π.χ. ιδρώνουν, έχουν αγωνίες, αποκτούν φωνή και συγκεκριμένη προφορά. Στη συνέχεια αναρωτηθήκαμε για τα πάντα σχετικά με τη ζωή του Λούκυ Λουκ: πώς λέγεται πραγματικά, ποιοι είναι οι γονείς του, γιατί είναι τόσο αποφασισμένος να προστατεύσει τη Δύση; Διαβάσαμε όλα τα βιβλία αναζητώντας στοιχεία που θα μας βοηθούσαν να χτίσουμε καλύτερα το χαρακτήρα του.

Πώς θα περιγράφατε την ταινία;
Δεν είναι μία παρωδία του Τζον Φορντ ή του Σέρτζιο Λεόνε. Θα έλεγα ότι είναι μία «κωμική γουέστερν περιπέτεια». Πιστεύω ότι στη Γαλλία δεν έχουμε αρκετούς ήρωες και η συγκεκριμένη ταινία ήταν μία μεγάλη ευκαιρία για να δημιουργήσουμε έναν. Αυτό για μένα ήταν πολύ σημαντικό.

Γιατί δεν επιλέξατε να μεταφέρετε ένα συγκεκριμένο βιβλίο Λούκυ Λουκ;
Κανένα από τα βιβλία δεν περιέχει όλες τις πληροφορίες που θέλαμε να δώσουμε για τον Λούκυ Λουκ – την ιστορία του, τα μυστικά του, τα παιδικά του χρόνια. Όταν η εταιρεία παραγωγής UGC μου είπε ότι εξασφάλισε τα δικαιώματα για όλες τις περιπέτειες του Λούκυ Λουκ, διέκρινα ότι είχαμε μια μοναδική ευκαιρία να γράψουμε ένα σενάριο με όλες τις απαντήσεις για το χαρακτήρα και να συμπεριλάβουμε τις καλύτερες στιγμές από τις περιπέτειές του: να έχουμε τον Μπίλι δε Κιντ, την Καλάμιτι Τζέιν, τον Πατ Πόκερ και τον Τζέσι Τζέιμς στην ίδια ταινία. Επίσης μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε στο έργο κλασικά θέματα των γουέστερν – το οικογενειακό μυστικό, την προδοσία, την εκδίκηση. Ήταν λοιπόν διπλό πλεονέκτημα να χρησιμοποιήσουμε τη δομή των γουέστερν και να συμπεριλάβουμε στοιχεία από όλα τα βιβλία “Λούκυ Λουκ”, για να αποδώσουμε καλύτερα τον κόσμο που δημιούργησε ο Μορίς.

Πώς καταφέρατε να αποτυπώσετε κινηματογραφικά αυτόν τον κόσμο;
Δουλέψαμε πολύ σε ενδυματολογικό επίπεδο: εξισορροπήσαμε υφές και χρώματα, χρησιμοποιήσαμε την πατίνα του χρόνου πάνω στα ρούχα για να τοποθετήσουμε τον ήρωα μας στο ιστορικό του πλαίσιο και να μάθουμε την ιστορία του. Ο Λούκυ Λουκ “φοράει” στην κυριολεξία την ιστορία του, με τα χιλιομπαλωμένα του ρούχα, τις πολυφορεμένες μπότες του, το τεράστιο καπέλο του. Επίσης ο Μορίς έπαιζε πολύ με τις αναλογίες στο έργο του (π.χ. ψιλόλιγνοι ήρωες με μεγάλα καπέλα ή μικρόσωμοι με μεγάλα κεφάλια) και έπρεπε να βρούμε ένα κινηματογραφικό ισοδύναμο σε αυτό. Εκμεταλλευτήκαμε το θέμα των αναλογιών και στα σκηνικά, που από τη μία υπακούν στην ιστορική αλήθεια του Φαρ Ουέστ, από την άλλη όμως είναι ελαφρώς παραμορφωμένα και τα χρώματα τους παραπέμπουν στο κόμικ – διαφορετικά, η ταινία θα θύμιζε συνηθισμένο γουέστερν.

Πώς χειριστήκατε το θέμα των ειδικών εφέ;
Έπρεπε οπωσδήποτε να μείνουμε πιστοί στην ιστορική περίοδο που περιγράφει το έργο, δηλαδή το 1869, όταν κατασκευάστηκε ο σιδηρόδρομος που ένωνε τις ανατολικές με τις δυτικές Ηνωμένες Πολιτείες. Επομένως τα ειδικά εφέ έπρεπε να παραμείνουν ουσιαστικά αόρατα, ώστε να μην αποσπούν το θεατή από τη δράση και να μη μαρτυρούν ότι η ταινία γυρίστηκε σήμερα. Επίσης, για να είναι το θέαμα ακόμη πιο αληθοφανές, πολλά από τα εφέ, όπως για παράδειγμα οι εκρήξεις, έγιναν ζωντανά.

Το σάουντρακ λειτουργεί ιδανικά με το έργο…
Το σάουντρακ καθρεφτίζει το περιβάλλον του “Λούκυ Λουκ”, τη συνάντηση δύο εντελώς διαφορετικών κόσμων: της Αμερικάνικης Δύσης με τη Γαλλική κουλτούρα. Βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ηπείρους, κι έτσι έχουμε από τη μία ηρωικά θέματα κι από την άλλη θέματα που παραπέμπουν στην εξέλιξη της δύσης: hard rock, μεξικάνικα… Ήμουν τυχερός που από την πρώτη μου ταινία συνεργάστηκα με τον Μπρουνό Κουλέ, που καταλαβαίνει ακριβώς τι ταιριάζει μουσικά με το κάθε έργο μου.

Τι θα θέλατε να αισθανθεί ο Μορίς εάν μπορούσε να δει την ταινία σας;
Θα ήθελα, καθώς έβγαινε από τον κινηματογράφο, να ένιωθε σα να είχε μόλις διαβάσει ένα κόμικ του. Θα ήθελα πολύ να θεωρούσε την ταινία μου μία πιστή μεταφορά του έργου του. Με άλλα λόγια, θα ήθελα να ένιωθε περήφανος. Για μένα αυτό το φιλμ είναι κάτι πολύ προσωπικό, σαν ένα παιδικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΖΑΝ ΝΤΙΖΑΡΝΤΕΝ

Τι σκεφτήκατε όταν σας πρότεινε ο Τζέιμς Χιουθ να κάνετε τον Λούκυ Λουκ;
Ανάμεσα στην πρόταση και στο να συμβεί πραγματικά πέρασαν τρία χρόνια. Στην αρχή συναντιόμασταν για καφέ και το συζητούσαμε με ενθουσιασμό, σαν παιδιά, σα να ζούσαμε μία φαντασίωσή μας. Μετά όμως χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να βρεθούν τα χρήματα και να συμφωνήσουν όλοι οι ηθοποιοί, και όταν τελικά μαθαίνεις ότι το φιλμ μπαίνει σε παραγωγή, τα όνειρα πρέπει να κάνουν στην άκρη για να μπει μπροστά η δουλειά. Έπρεπε να αποφασίσω πώς θα ήταν καλύτερο να αποδώσω το χαρακτήρα, τι ήθελα να πω για αυτόν, πώς θα τον έκανα ανθρώπινο. Δεν ήθελα να παρουσιάσω μία απομίμηση του κόμικ, ήθελα να προσαρμοστώ στο χαρακτήρα και να βρω μια κοινή πορεία μαζί του.

Ποια είναι η σχέση σας με τα κόμικ “Λούκυ Λουκ”;
Στο σπίτι μου αλλά και στα άλλα σπίτια που σύχναζα σαν παιδί, π.χ. στης γιαγιάς ή στων ξαδέρφων μου, υπήρχε πάντα ένα κόμικ “Λούκυ Λουκ”, κοντά σε ένα “Αστερίξ” ή ένα “Τεν Τεν”. Όμως ο Λούκυ Λουκ ήταν ό μόνος “ήρωας” για μένα. Ήταν ένας καουμπόι. Και μάλιστα ένας Γάλλος καουμπόι. Αυτό είναι παράλογο από μόνο του και το βρίσκω καλό. Παίζοντας λοιπόν τον Λούκυ Λουκ είχα την ευκαιρία να παίξω έναν καουμπόι.

Όμως δεν υπάρχει κάποιο ρίσκο όταν υποδύεσαι μία τέτοια φιγούρα;
Εφόσον πρόκειται για τη μεταφορά ενός κόμικ, είναι η ιδανική περίπτωση για να αναμετρηθείς με έναν τέτοιο χαρακτήρα. Φυσικά τον αντιμετωπίσαμε αρκετά ελεύθερα, αλλά θεωρώ ότι τον σεβαστήκαμε: είναι πιστός, ειλικρινής, σιωπηλός, καμιά φορά σκοτεινός. Και λίγο περίεργος όταν έρχεται αντιμέτωπος με τον έρωτα, για τον οποίο δε γνωρίζει και πολλά πράγματα. Στην πορεία, ούτε μια στιγμή δεν αμφέβαλα ότι ήμουν ο Λούκυ Λουκ. Ακούγεται ίσως ξιπασμένο, αλλά ήξερα ότι μπορούσα να γίνω αυτός ο χαρακτήρας: να του προσθέσω ποιότητες, αρρενωπότητα, να τον κάνω κινηματογραφικό ήρωα.

Τα γυρίσματα σας κράτησαν στην Αργεντινή για τέσσερις μήνες…
Βρήκα τους Αργεντινούς εξαιρετικά συνεργάσιμους, αν και έχουν διαφορετικούς ρυθμούς από εμάς γιατί συνήθως ξενυχτάνε και τα πρωινά είναι δύσκολα για αυτούς. Όμως υπήρχε ένα γενικό κλίμα ενθουσιασμού, ακόμα και με τους κομπάρσους. Ξεκινήσαμε με ένα γύρισμα στην έρημο, σε μεγάλο υψόμετρο, και δεν ήταν ό,τι ευκολότερο. Μας πήρε λίγο χρόνο να μάθουμε να συνεννοούμαστε, γιατί μιλούσαμε αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά. Το φως ήταν εκτυφλωτικό, μας κοβόταν η ανάσα λόγω ύψους, τα άλογα ήταν φοβισμένα… Από την επόμενη μέρα όμως, όλα κύλησαν κανονικά.

Τελικά πραγματοποιήθηκε η παιδική σας φαντασίωση να “παίξετε τον καουμπόι”;
Απόλυτα. Ήταν τρομερή χαρά να μπαίνεις στο σκηνικό της Ντέζι Τάουν και να κατεβαίνεις το δρόμο σαν καουμπόι. Χάζευα τις λεπτομέρειες σαν παιδί – δε μπορούσα να πιστέψω ότι όλα αυτά ήταν ψεύτικα. Γι’ αυτό γυρίζουμε ταινίες; για να τις πιστεύουμε. Και σ’ αυτήν την περίπτωση πίστεψα πραγματικά πώς όλα ήταν αληθινά.

Η σωματική προετοιμασία για το έργο ήταν δύσκολη;
Όχι. Έκανα μαθήματα ιππασίας με τον Μάριο Λουράσι. Δεν είχα προηγούμενη εμπειρία και είχαμε στη διάθεσή μας μόνο 15 με 20 ώρες μαθημάτων. Μου είπε ο Μάριο: “δεν έχουμε αρκετό χρόνο για να σε μάθω να καβαλάς άλογο, αλλά θα σε μάθω πώς να γίνεις καουμπόι”. Μου έδειξε τα βασικά, πώς να περπατάω δίπλα στο άλογο, να το κοιτάζω, να το καταλαβαίνω, να γέρνω δεξιά ή αριστερά, να αφήνω τα χαλινάρια. Όταν τελικά τα καταφέρνεις, είναι εκπληκτικά. Γίνεσαι ένα με το άλογο.

Παρατηρούμε ότι από την ταινία απουσιάζουν κάποιοι χαρακτήρες, όπως οι Ντάλτον και ο Ραντανπλάν. Γιατί;
Συχνά μας το ρωτάνε αυτό. Όμως οι Ντάλτον, όπως και ο Ραντανπλάν, υπάρχουν σε όλα τα κόμικ “Λούκυ Λουκ”. Ενώ εμείς είχαμε την ευκαιρία να καλέσουμε στο έργο μας πολλούς ακόμα χαρακτήρες, όπως ο Τζέσι Τζέιμς και ο Πατ Πόκερ. Άλλωστε η ταινία λέγεται ‘Λούκυ Λουκ’. Είναι η ιστορία αυτού του άντρα.

ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

ΜΠΙΛΙ ΔΕ ΚΙΝΤ (ΜΙΚΑΕΛ ΓΙΟΥΝ)
Το κακό παιδί της Άγριας Δύσης, με το χαρακτηριστικό καπέλο που μοιάζει σα να είναι βγαλμένο από μυθιστόρημα του Ντίκενς, δε σηκώνει πολλά πολλά. Ο Μπίλι δε Κιντ είναι ικανός να σκοτώσει κάποιον μόνο και μόνο επειδή φοράει ένα ωραίο σακάκι από δέρμα φιδιού. Μέσα σε μία στιγμή μπορεί να μεταμορφωθεί από ανώριμο παιδί σε επικίνδυνο τρελό και κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να βγάλει ξαφνικά από την τσέπη του: ένα Κολτ ή ένα… γλειφιτζούρι.

ΚΑΛΑΜΙΤΙ ΤΖΕΪΝ (ΣΙΛΒΙ ΤΕΣΤΙ)
Με ένα τουφέκι στον ώμο και ένα φλασκί ουίσκι στην κωλότσεπη, η Καλάμιτι Τζέιν ακριβώς όπως και ο Λούκυ Λουκ κινείται μόνη και ανεξάρτητη μέσα σε έναν κόσμο παρανόμων. Βρίζει, φτύνει και αγωνίζεται σαν άντρας. Πίσω όμως από όλα αυτά κρύβεται μία ευαίσθητη γυναίκα, απόλυτα πιστή στον Λούκυ Λουκ και μάλλον επιρρεπής στη γοητεία του.

ΤΖΕΣΙ ΤΖΕΪΜΣ (ΜΕΛΒΙΛ ΠΟΥΠΟ)
Με ένα μεγαλοπρεπές παλτό, μια κάπα που ανεμίζει και ένα μεγάλο ρεβόλβερ με φιλντισένια λαβή, ο Τζέσι Τζέιμς επιβάλλει το δικό του νόμο απλά και μόνο με το σκοτεινό, αδίστακτο βλέμμα του. Ληστεύει τράπεζες απαγγέλλοντας Σέξπιρ. Έχει πραγματικά επίπεδο… ίσως περισσότερο από όσο χρειάζεται. Ο Τζέσι Τζέιμς και ο Μπίλι δε Κιντ, ένας κλασάτος ληστής και ένας παρανοϊκός αλητάκος, κάνουν ένα εκρηκτικό δίδυμο, το τέλειο “ζευγάρι”.

ΠΑΤ ΠΟΚΕΡ (ΝΤΑΝΙΕΛ ΠΡΕΒΟΣΤ)
Ένας χαρισματικός απατεώνας, απίθανος αλλά και επικίνδυνος παίκτης, ο Πατ Πόκερ κρατάει όλα τα χαρτιά της Ντέζι Τάουν στο μανίκι του. Το παγερό βλέμμα κάτω από το βελούδινο καπέλο του, το τέλεια τριμαρισμένο μουστάκι του δείχνουν έναν άνθρωπο που προσέχει την εμφάνισή του. Η απρόβλεπτη βιαιότητά του, σε συνδυασμό με την υπόγεια δειλία του, τον κάνουν έναν πολύπλοκο και ξεχωριστό “κακό”.

ΜΠΕΛ ΣΤΑΡ (ΑΛΕΞΑΝΤΡΑ ΛΑΜΙ)
Κανένας καουμπόι δε μπορεί να αντισταθεί στη γοητεία της Μπελ Σταρ, της όμορφης και μυστηριώδους τραγουδίστριας των σαλούν. Με το προκλητικό της ντεκολτέ, τα ατέλειωτα πόδια της και τα γαλάζια σαν τον ουρανό της Δύσης μάτια της, η Μπελ ξεσηκώνει κάθε βράδυ τους παράνομους της Ντέζι Τάουν. Βαθιά μέσα της όμως ονειρεύεται να ξεφύγει από τα νύχια του Πατ Πόκερ και να δημιουργήσει οικογένεια με έναν πραγματικό άντρα.

ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΟΣΤΙΝ ΚΟΥΠΕΡ (ΖΑΝ-ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΜΠΑΛΜΕ)
Ένας ισχυρός κτηματίας, ο Κυβερνήτης Όστιν Κούπερ είναι το δεξί χέρι του Προέδρου αλλά και νονός του Λούκυ Λουκ, και μάλλον τον γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στον κόσμο. Ζεστός και γοητευτικός, έχει την ενέργεια ενός καουμπόι και το κύρος ενός πολιτικού.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΟΥΙΝΣΤΟΝ ΤΖΕΪΜΣΟΝ (ΑΝΤΡΕ ΟΥΜΑΝΣΚΙ)
Ο Πρόεδρος Τζέιμσον ενσαρκώνει την ιδέα της νέας Αμερικής. Θέλει να ενώσει την Ανατολή με τη Δύση μέσω του σιδηρόδρομου και τίποτα δε θα τον σταματήσει. Καθισμένος στην αναπηρική του καρέκλα, με ένα πούρο ανάμεσα στα χείλη του, κυβερνά τον τόπο με πεισματικό σθένος και αψεγάδιαστη ακεραιότητα. Και ο μοναδικός που εμπιστεύεται για να επιλύσει μια εθνική κρίση είναι ο Λούκυ Λουκ.

ΝΤΟΛΙ (ΜΠΡΟΥΝΟ ΣΑΛΟΜΟΝΕ)
Αυτό το πανέμορφο καθαρόαιμο, ξανθό και γενναίο άλογο, είναι ο πιο πιστός φίλος του Λούκυ Λουκ και ο σταθερός του σύντροφος σε όλες του τις περιπέτειες. Μαζί μοιράζονται κάθε επιτυχία και μία κονσέρβα φασόλια κάτω από τον έναστρο ουρανό. Ο Ντόλι είναι κάτι παραπάνω από ένα συνηθισμένο άλογο, και αυτή είναι η μόνη αλήθεια… βγαλμένη από την καρδιά ενός γνήσιου τετράποδου φίλου.