Unfollow Τα Κλισέ – Social Comic Και Διαγωνισμός Από Την SpiritUp LAB Και Την Wilkinson Sword
Το πρώτο social comic όπου ο χρήστης συμμετέχει στην εξέλιξη της ιστορίας είναι γεγονός! Υπεύθυνοι για αυτό είναι η SpiritUp LAB και ο Παναγιώτης Πανταζής, που το δημιούργησαν για λογαριασμό της Wilkinson Sword, μαζί με έναν διαγωνισμό με δώρα προιόντα της εταιρίας. Μάθετε περισσότερα στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί.
Unfollow τα κλισε!
To πρώτο social κόμικ από την spiritup LAB για την Wilkinson SwordΗ συνεργασία της spiritup LΑB με το brand Wilkinson Sword, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2013 και έχει δημιουργήσει ήδη έντονη κινητικότητα στα social media με τον πρώτο διαγωνισμό στην επίσημη σελίδα του facebook Wilkinson man, ενώ ακολουθούν περισσότεροι διαγωνισμοί και στη σελίδα του facebook Wilkinson woman.
Με ήρωα τον Μούσi! Έναν 25χρονο, ανερχόμενο καλλιτέχνη που λατρεύει τα comics, τα τρελά του μούσια και το Ασπασάκι, η spiritup LAB καλεί το online ανδρικό κοινό να κάνει UNFOLLOW τα κλισέ με οδηγό τη δημιουργικότητα. Το πρώτο social κόμικ οπού ο χρήστης γράφει αυτός την εξέλιξή του.
Η αρχική ιστορία του Μούσι με την οποία συστήνεται ο ήρωας στο κοινό τον παρουσιάζει εγκλωβισμένο μέσα σε μια πορεία ζωής υποταγμένης στα κλισέ. Εδώ έρχεται να τον βοηθήσει ο διαγωνισμός UNFOLLOW. Με τη μαγεία της γλώσσας των comics, γυρίζει ο χρόνος πίσω στο πρώτο καρέ και οι fans της σελίδας του Wilkinson man στο facebook πρέπει να δώσουν τη δική τους αναπάντεχη συνέχεια στην ιστορία του Μούσι. Κάθε χρήστης «ποστάρει» τη δική του εκδοχή και ανάμεσα στις 20 συμμετοχές που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό ψήφων (Likes), η επιτροπή της Wilkinson Sword επιλέγει την επόμενη τροπή στη ζωή του ήρωα. Δυο φορές την εβδομάδα, οι χρήστες προτείνουν τη δική τους εξέλιξη στη ζωή του Μούση και ο κομίστας Pan Pan τη σχεδιάζει live!
Στο τέλος κάθε εβδομάδας, όταν συμπληρώνονται 3 νέα καρέ και η νέα ιστορία της ζωής του Μούσι φτάνει σε ένα φαινομενικό happy end, οι χρήστες καλούνται πάλι να δώσουν μια νέα διαφορετική τροπή, ξεκινώντας από το αμέσως προηγούμενο καρέ και κατευθυνόμενοι σε μια νέα συναρπαστική κατεύθυνση, πάντα με τη σκέψη: «Αν συνέβαινε κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό; τι θα γινόταν;».
Έτσι, βδομάδα τη βδομάδα, ξετυλίγεται η δαιδαλώδης ζωή του Μούσι που ξεκινάει από άβουλος μνηστήρας για να καταλήξει να βρεθεί να οδηγεί ταξί, να πετάει στους ουρανούς, να συνομιλεί με υπερήρωες, να αντιμετωπίζει φανατικούς της Α.ΞΥ.ΡΙ.ΣΙΑ, να πέφτει ακόμα και θύμα απαγωγής!
10 σετ προϊόντων Wilkinson θα δοθούν σε 10 συμμετέχοντες του διαγωνισμού, που θα κριθούν ως καλύτεροι και θα επιλεχθούν για την κάθε συνέχεια του κόμικ και 40 σετ προϊόντων Wilkinson θα δοθούν σε 40 συμμετέχοντες ύστερα από κλήρωση.
Στόχος της spiritup LAB, είναι να οδηγήσει το brand με ασφάλεια, πρωτοτυπία και δημιουργικότητα στα social media και να δημιουργήσει μια πετυχημένη ολιστική παρουσία της Wilkinson Sword στο digital περιβάλλον, προκαλώντας Buzz και δημιουργώντας μια έντονη, άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό.
Η spiritup LAB διαθέτει έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό με βαθιά γνώση της αγοράς και των διαφημιζομένων σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας.
Η δημιουργικότητα των ανθρώπων της σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία και τις πολυάριθμες βραβεύσεις τους, καθιστά την εταιρεία την πιο ολοκληρωμένη digital πρόταση για κάθε πελάτη που επιθυμεί ισχυρή παρουσία στο Internet.