MARKET WATCH: I’m A Publisher, Bitch– errr, Mom!

Μικρό και ευανάγνωστο αυτή τη φορά το MARKET WATCH. Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά τα περισσότερα “ουσιαστικά” τελευταία νέα δεν χρίζουν καν αναφοράς. Κοινώς, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να καθήσω να ασχοληθώ με τα ονόματα που παίζουν για το SUPERMAN/BATMAN movie, το ποιό είναι το τρομερό μυστικό που εκμυστηρεύεται ο Batman στην Catwoman, το Batkid ή το ότι ο Paolo Pantalena βαριέται και κάνει redesign στους χαρακτήρες του Stryke Force. (Τα οποία είναι γαμάτα btw.)

MW6_01

Οπότε; Οπότε πάμε κατευθείαν στο

Secret Wars 3

Όπου και βλέπουμε επιτέλους τα αποτελέσματα του περιβόητου, “σεξιστικού” talent search της DC (θυμάστε, εκείνο με την αυτοκτονούσα Harley), σύμφωνα με τα οποία η εταιρία απέδειξε για μία ακόμη φορά πόσο ανώριμη είναι, για να μην πω κάτι χειρότερο. Παραθέτουμε, λοιπόν, τη νικήτρια σελίδα από το HARLEY QUINN #0.

MW6_02

Ωραία δεν είναι; Ωραία είναι. Κάτσε όμως, πού είναι εκείνο το panel, που η Harley ετοιμαζόταν να ηλεκτροπιαστεί (δική μου λέξη) στο μπάνιο; Ή για να είμαι πιο σαφής, quotaροντας τους όρους του διαγωνισμού:

“Harley sitting naked in a bathtub with toasters, blow dryers, blenders, appliances all dangling above the bathtub and she has a cord that will release them all. We are watching the moment before the inevitable death. Her expression is one of ‘oh well, guess that’s it for me’ and she has resigned herself to the moment that is going to happen.”

Μετά από τόσες επεξηγήσεις, μετά από ολόκληρο workshop του κακόμοιρου του Jim Lee, με ψυγεία και ηλεκτρικές παρκετέζες, μία από τις δύο μεγαλύτερες εκδοτικές της Αμερικής αποφασίζει να ζητήσει συγγνώμη που ήταν εριστική. Κι αν υποθέσουμε πως το όλο θέμα, τελικά, δεν ήταν οι αυτοκτονίες (στα υπόλοιπα panels, ούτως ή άλλως, αυτό ακριβώς προσπαθεί να κάνει η ηρωίδα), τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, γιατί, ουσιαστικά, αυτό που ενόχλησε ήταν το ότι η Harley κάνει μπάνιο γυμνή. Τελικά, οι βιομηχανίες πουριτανισμού πάντα κερδίζουν, εκτός αν πρόκειται για γδαρμένα πρόσωπα, που κάτι τέτοιο είχα ακούσει έκανε ο καινούργιος Joker, πριν λίγο καιρό. Αν διαβάζετε DC, αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να σταματήσετε να δίνετε λεφτά σε μια εταιρία που δε σέβεται το κοινό και – μια και υπάρχει και δεύτερη αιχμηρή λεπτομέρεια στα αποτελέσματα αυτής της αχαρακτήριστης αντεασμηβρίσωαπόψε – τους δημιουργούς. Κι επειδή δεν έχουμε τόσα θέματα σήμερα και θέλουμε μπούγιο, θα το βάλω σε άλλη κατηγορία, και συγκεκριμένα στο…

Simon Said

Ο Simon αυτή τη φορά κυκλοφορεί με την ταυτότητα του Erik Larsen, ο οποίος έκανε τη διαπίστωση πως:

“Growing up, it seemed Marvel comics were having fun and DC comics were trying too hard to be taken seriously. Now their movies are like that.”

Αυτό γράφτηκε αναφορικά με το παιχνίδισμα των τίτλων της δεύτερης ταινίας Superman, με το οποίο φυσικά και δε θα ασχοληθώ όπως ήδη δήλωσα στην αρχή. Θα συμφωνήσω, όμως, με το πρώτο μέρος (καλά, και με το δεύτερο, αλλά είπαμε πως “δε θ–κλπκλπ) και θα επιστρέψω στο Talent Search της DC. Τί καθιστά έναν διαγωνισμό “talent search”, ελληνιστί “Να Η Ευκαιρία”; Δύο βασικά πράγματα, στην προκειμένη περίπτωση:

– Το ότι η ίδια η εταιρία χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις, δηλαδή “DC Entertainment’s Open Talent Search” (με φωνή Mikeus, παρακαλώ, και αυτή είναι η μοναδική φορά που κάνω αυτόν τον παραλληλισμό).

– Το ότι αυτό επαναλαμβάνει και στην περιγραφή του διαγωνισμού, πριν τους όρους: “(…)going to help one talented artist break into comics.

Συμφωνούμε όλοι σε αυτά, λοιπόν, και βλέπουμε πως τον διαγωνισμό κέρδισε ένας κάποιος Jeremy Roberts, ο οποίος, όλως τυχαίως, είναι ένας επαγγελματίας colorist, με 15 χρόνια εμπειρίας σε Marvel, DC, IDW, Disney books κ.λπ. στο βιογραφικό του. Ο Jeremy, λοιπόν, είναι το νέο ταλέντο στα comics (εκτός κι αν εννοούσαν ότι κάποιος κάνει το breakthrough as an artist, οπότε δεκτό κι οπότε φυσικά και ειρωνεύομαι!), κάτι για το οποίο λίγοι δημιουργοί ενίστανται. Και αυτό είναι παράλογο.

MW6_03

Τέλος, κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να δει το original entry του Jeremy Roberts; Ναι, ξέρετε, εκείνη τη σελίδα ΜΕ το καρεδάκι της μπανιέρας, που – υποθετικά – έστειλε στην DC ως συμμετοχή του στον αδιάβλητο αυτό διαγωνισμό. Εγώ, μια φορά, δεν μπορώ να τη βρω πουθενά. Any help?

Art-O-MaticMW6_05

Μέσα σ’ όλα τ’ άλλα, έκλεισε οριστικά και το θέμα των δικαιωμάτων του Superman, όπως ίσως θα ακούσατε, με νικητή την Warner Bros, 2 προς 1, τουλάχιστον για το κομμάτι των Shusters. Το ενδιαφέρον στο όλο θέμα, είναι πως σημαντικός παράγοντας για την έκβαση της δίκης, ήταν μία παράλειψη: ο δικηγόρος των κληρονόμων των Siegel και Shuster, Marc Toberoff, δεν ανέφερε πως είχε ήδη ξεκινήσει διαδικασίες, ώστε σε περίπτωση νίκης ενάντια στην WB, να “create new Superman pics and properties via his Pacific Pictures company”, όπως αναφέρει ο δικαστής Otis Wright III. Technicality, λοιπόν, εφόσον το όλο θέμα ήταν πως αυτή η πληροφορία δεν προστέθηκε στο “notice of termination” του 2003. Περίπτωση Αλ Καπόνε, εν ολίγοις, συγχαρητήρια Warner, κλαπ-κλαπ και τέτοια.

Simon Said Returns

Ναι, έχουμε και δεύτερο quoMW6_06te αυτή τη φορά, λίγο παλιό αλλά τώρα το ανακάλυψα, και μάλιστα ελληνικό. Σε ανυπόγραφο άρθρο στην ιστοσελίδα TaNea.gr, και με αφορμή την ταυτόχρονη κυκλοφορία του καινούργιου τεύχους του Αστερίξ ASTERIX CHEZ LES PICTES σε 15 χώρες, αναφέρεται πως:

“Την περίοδο των Χριστουγέννων η νέα περιπέτεια του Αστεριξ θα κυκλοφορήσει και στα ελληνικά.”

Κάτι που όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά είναι ακόμα άγνωστη η ημερομηνία της ελληνικής έκδοσης από την Μαμούθ Κόμιξ. Ευτυχώς που οι δηλώσεις της Βανδή είναι αυτολεξεί και έγκυρότατες, όμως.

The Question, bi-weeklyMW6_07

Με εκείνους τους δύο τελευταίους τόμους του STORM που είχε βγάλει η ΛΕΦΙΚ τί γίνεται ακριβώς;

Να υπενθυμίσω πως ο 9ος και προ-ΠΡΟ-τελευταίος τόμος της σειράς βγήκε τον Μάιο του 2009. Μίας σειράς που έπρεπε να προπληρώσεις ολόκληρη για να παίρνεις τον κάθε ένα από τους 11 τόμους της, μόλις κυκλοφορεί. Να σημειώσω, επίσης, πως σε περίπτωση που κάποιος δεν ήθελε να συνεχίσει τη σειρά μετά τον Χ τόμο, έχανε τα υπόλοιπα χρήματα που ΠΡΟπλήρωσε.

Να υπενθυμίσω, επίσης, πως με την παραλαβή του πρώτου τόμου, υπήρχε συνοδεία “συμφωνητικού διασφάλισης” χρημάτων (κατά πόσο αυτό είναι έγκυρο νομικά, δε γνωρίζω) σύμφωνα με το οποίο σε περίπτωση διακοπής της έκδοσης, μπορούν να επιστραφούν τα προπληρωμένα τεύχη.

Είμαστε στο 2013, λοιπόν, και η επίσημη απάντηση πρόσφατης ερώτησης, μετά σχεδόν ΠΕΝΤΕ χρόνια, από τον εκδότη, είναι “Απ’ ότι ξέρω γίνονται προσπάθειες να βγουν μέσα στον χρόνο. Θα δείξει……”

Από ποιόν; Όχι απ’τον εκδότη τον ίδιο; Και γιατί ο εκδότης ο ίδιος (ο Γιάννης Γεωργέλος, στο όνομα του οποίου γινόταν η κατάθεση του ποσού) δε γνωρίζει με σιγουριά τί ο ίδιος θα κάνει, αλλά, μάλλον, ίσως, πιθανώς, άκουσε κάποιες φήμες – βλέπε “Απ’ ότι ξέρω” quote;

And Now…Something Complet–Screw That,

Συγχύστηκα ενώ έγραφα την προηγούμενη κατηγορία. Δώστε τα λεφτά πίσω στον κοσμάκη, ή βγάλτε τους δύο τελευταίους ρημαδιασμένους τόμους άμεσα. Πριν αφιερώσω ολόκληρο MARKET WATCH σε αυτό το θέμα.